Poprvé pervitin
Jakub
Dobrý den nevím co mám dělat jsem alkoholik a jsem bezdomovec diz moc piju tak mě napadají věci ani které nechci dělat tak jsem potkal neznámého člověka a z ničeho nic jsem se ho zeptal jejetli na drogy a on jo a mám při peníze a já ne jsem bezdomovec a on dobře tak jednou jo byl jsem moc na pitej tak mě to pichnul do ruky a už mě to trvá asy od 6 večera až do teď vše mě bolí a mám pocítí že mě někdo pořád sleduje nevím co mám dělá chtěl bych se léčit jak na alkohol a i na drogach mám chuť si to někde sehnat jsem z Blanska a teď chci jet do Boskovic do nemocnice pac mě bol isvali a tak podobně děkuji můj telefon je xxxxxxxx děkuji Jakub xxxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jakube,
jestli jsem to dobře pochopila, tak jste užil nějakou drogu v sobotu večer, tj. 16.7. Od té doby už uběhlo 2,5 dne. V té chvíli jste byl opilí a vybavujete si, že vám dotyčný aplikoval drogu injekčně. To je nejrizikovější způsob aplikace. Nemluvě o rizicích spojených s kombinováním drog s čímkoli dalším.
Od té doby jste měl pocit, že vás někdo pronásleduje a necítil jste se dobře. Úplně jsem nepochopila souvislost s bolestí svalů, drog a nemocnicí. Netuším, jestli jde o spojené problémy. Nebo jen časovou shodu.
Zároveň zmiňujete, že byste se možná chtěl jít léčit ... chápu to dobře, že zvažujete vysadit jak alkohol tak neužívat jiné drogy?
Jakube, takhle na dálku vám asi příliš nedokážu pomoci. Ale přišlo by mi na místě zajít se poradit osobně do nějakého nízkoprahového programu - ať už by šlo o terénní programy nebo kontaktní centrum nebo charitu. Tušíte, kam byste se mohl v Blansku, Brně nebo v Boskovicích a jejich okolí, obrátit?
Níže posílám odkazy a kontakty, které by vás mohly zaujmout a určitě by stálo za to vyzkoušet. Co vy na to? Služby těchto organizací jsou zdarma, stačí zajít a domluvit se, případně zavolat.
AA Blansko, skupina Proměna
Svépomocné skupiny a pacientská sdružení
Komenského 19, Blansko
ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 603 170 835, 603 781 471, 728 593 840
Čas setkání: středa 17:30
anonymní alkoholici
blansko@aamail.cz
www: https://www.anonymnialkoholici.cz/
Blansko, Terénní programy na Blanensku
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Terénní práce
Fügnerova 1, Blansko, 678 01
ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 605 839 039
včetně výměnného programuMgr. et Mgr. Roman Porč, DiS.
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terenni-programy-na-blanensku/
Snad alespoň takto.
Budu ráda, když se ozvete, jak se situace vyvíjí, jestli už pocity pronásledování zmizely a jak dopadla návštěva nemocnice.
S pozdravem a přáním hodně sil a odvahy,
Gabriela Minařík.