zornice
kája
už párkrát jsem měla LSD a párkrát jsem byla i podělána. Po LSD by se měli zornice zvětšovat, je to tak, že? chtěla jsem se zeptat jestli je špatně nebo vůbec co se děje, když po LSD zvětšené zornice nemám. Zajímalo by mě to protože mi 'kámoši' nevěřili že v sobě něco mám a odmítali mi pomoct když jsem se klepala jak pes😁 děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Kájo,
rozšíření zornic je skutečně jeden z typických a častých průvodních znaků užití LSD, který zpravidla zmizí v řádu hodin. Nicméně nemusí to tak být u každého a vždy. Každý jsme jiný, na průběh a projevy intoxikace má vliv i řada dalších proměnných.
Co mi připadá velmi matoucí je poslední věta vašeho dotazu, kdy říkáte, že vám kamarádi odmítli pomoct, když jste se klepala jako pes, protože vám nevěřili, že jste užila LSD. Copak se pomoc odvíjí od toho, jestli jste něco užila nebo ne? Máte s kamarádky nějakou dohodu o tom, co a jak dělat, když je někomu zle? Jak to vlastně vypadalo? Byly poslední intoxikace nějakým dalším způsobem jiné? Říkáte, že jste se klepala jako pes ... měla jste strach, byla jste vyděšená? Jak vám bylo?
Nejspíš si celou sitauci neumím dost dobře představit a tak budu ráda, když mi napíšete trochu víc. Dávalo by vám to smysl? Využít k tomu můžete i skrytou poznámku, díky které bude dotaz i odpověď přístupné jen vám.
S pozdravem,
Gabriela Minařík