Pervitin
Anonym
Dobrý den,
chci se zeptat, je možné že se mi pervitin může zaseknout v žíle? Nebo že prostě fakt neodteče dál? Někdy když se nastřelim tak mám pocit jak když se mi to zasekne buď v tom místě kde to dělám nebo že to doteče k podpaždí a tam se to zasekne.. nedá se něčím podpořit ten tok? A nedávám to vedle, vždycky tam nateče rudá krev resp. tepna. Díky

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme,
zdravím Vás, díky za důvěru. Pervitin ze jen tak "zaseknout" v žíle nemůže. Pokud máte poničený cévní systém, může se dít spousta věcí a vznikat řada komplikací, které se do odpovědi ani nevejdou, některé mohou být i velmi nebezpečné a život ohrožující.
Co se děje konkrétně Vám nedokážeme bohužel my, ani nikdo jiný určit, k tomu je třeba lékařského vyšetření. Další možností je promluvit o tom a poradit se se zdravotníky kteréhokoli kontaktního centra v dosahu.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, zavolejte do smíchovského Káčka a zomluvte se tak, abyste v něm zastihl zkušené mediky, nebo další zdravotnický personál a o potížích s nimi promluvte.
Kontakty na K-centra v ČR:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=2&r=#result
https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa 13 - 19
Čtvrtek 9 - 19
Pátek 9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Doporučuji Vám přestat užívat injekčně a zvážit změnu aplikace, i o tom se s pracovníky můžete podrobněji poradit.
Stačí zatím takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.