Drogová léčebná pomoc
Ksandy
Dobrý den je mi 25let a chystám se jít léčit s perníkem do léčebny v Jeseníku, drogy už moc neberu někdy vydržím třeba 6tydnu čistý, potom užiju a jsou strašně abstaky. Mám nějaké zdravotní problémy (břicho)po velkým úrazu ':`( kdy mi bylo podstrceno špatný Previtin s heroinem a jiné jedy. Můj obvodní lékař se k tomu staví zády,podle ultrazvuku bez patologie až na chronický zánět žaludku a colica abdominális. Chci se zeptat jestli mi trošku pomůžou s tím zdravotnim problémem který mám. Děkuji za odpověď zdráv buď :)

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Ksandy,
díky moc za Váš dotaz.
Prvně Vám chci říct, že Vám moc fandím ve Vašem rozhodnutí nastoupit do léčby! Držím palce a přeju, ať Vám léčba sedne a dá co nejvíc :-)
K Vašemu dotazu: přijde mi fajn, že jste svoje problémy konzultoval s lékařem a nenechal je jen tak být. Nejsme bohužel lékaři - internisté a neznáme Vaši anamnézu. Takže těžko říct, zda Váš lékař něco zanedbává nebo je Váš stav opravdu takový, jak ho on popisuje. Myslím si ale, že už jenom abstinence od drog, neběhnutí do režimu pravidelného jídla, odpočinku, ale i přiměřené fyzické zátěže, Vašemu organismu určitě jen  prospěje :-) A Vaše fyzické potíže se opravdu mohou velmi upravit.
Pokud by se Vám fyzicky naopak přitížilo, určitě Vás nikdo v léčebně nenechá na holičkách a Vaše potíže se budou řešit.
Držím Vám palce a přeju ať se Vám daří co nejlépe!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná