Aplikace nitrožilně
Tazzy
Dobrý večer mám prosbu Po aplikaci nitrožilně mě ihned začala pálit celá ruka jako bych ji měl v ohni celá mi zčervenala od loktu k prstům a cítím že mi natýká celá zřejmě dost velký problém že

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Tazzy,
Pravděpodobně jste aplikoval látku mimo žílu, kde pak vzniká zánětlivá reakce  nebo to může být poranění nervu. Jsou to většinou nejpravděpodobnější následky injekčního užití. Pokud Vám ruka otéká, první pomoc je namazat Heparoidem či Ibalgin mast. Je to však na momentální úlevu. Určitě by to měl vidět lékař ! Doporučuji Vám bez meškání nechat se ošetřit a nasadit léky. Předejdete horším komplikacím. V opačném případě byste riskoval, že budete muset absolvovat dlouhodobou, náročnou a ne zrovna příjemnou léčbu. Stává se, že potíže přejdou do stadia, které pak nemusí jít úplně vyléčit po zbytek života. Amputace končetin nebývají v důsledku včasného neléčení ničím vzácným. V extrémních případě hrozí i smrt na celkovou sepsi. Jen s tím neotálejte a běžte, co nejdříve. Zdraví je důležitější než nějaké odsuzování.
Doporučovala bych Vám po nějakou dobu injekční aplikaci vynechat a přejit na bezpečnější aplikaci drog, pokud už je musíte užívat.
Držím palce.
HS