Pozná se to??
Liz
Chci se zeptat jestli se marihuana v krvi pozná při normálních jaterních testech,nebo jestli se musejí dělat speciální testy pto to,aby zjistili ,že třeba kouřím trávu. Mnohokrát dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Při normálních testech se marihuana nezobrazí. Je třeba kvůli tomu udělat speciální toxikologické vyšetření, dělá se většinou z moči. Vzhledem k tomu, že to není laciné, dá se předpokládat, že by to lékař udělal jen v tom pádě, že k tomu má důvod (např. pokud se u vás chystá léčba interferonem kvůli chronické žloutence a současně o vás lékař ví, nebo má podezření, že berete drogy). U očkování, resp. ověření titru protilátek bych to nečekal. P.s. Testy na THC po jednorázovém zahulení se obyčejně negativizují do týdne, zřídka vydží déle, max tak 14 dní.