George
Dobry den, chtel bych se zeptat, zda-li si muzu vzit extazi, pokud beru jednu tabletu Prothiadenu a Portalu(fluoxetin) denne na lehci depresi, pripadne jak dlouho bych mel po skonceni brani leku pockat. Extazi jsem dosud bral vzdy jednou za rok 2 tablety za noc. Diky.

Odpověděl:
Tak za prvé - měl byste vědět, že poradna nefunguje jako poradna jak brát drogy a nebude Vám schvalovat, zda drogu můžete nebo nemůžete užít. Smysl tohoto fóra je poněkud odlišný. Riziko závažnějších komplikací s MDMA po těchto dvou lécích by nemělo být moc významné. Dokonce i fluoxetin by velmi pravděpodobně (záleží na načasování) měl snížit vlastní účinky MDMA. Krom toho zabraňujě neurotoxicitě MDMA. Nicméně vzhledem k tomu, že Vašim problémem je deprese, MDMA by výrazně mohla zhoršit Váš stav. Krom toho může dojít k jiným hůře předvídatelným reakcím při kombinaci několika látek (antidepresiv a stimulantů ve Vašem případě), které mohou být leckdy velmi nebezpečné. Vřele bych Vám doporučil, abyste extázi pokud možno neužíval. Tomáš