odpoved..
Fidorka
Ahoj, diky za odepsani.... můj vztah se sestrou byl normalní.... ona proste potkala někoho kdo mě zná, a on ji řekl, že kouřím a hulím trávu..... ptala se me jestli je to pravda.. tak mi nezbývalo nic jiného než to potvrdit... a řekla mi, že mam na vyběr bud půjdu na testy a nebo to půjde řict rodičům.... rodičům to neřekne pokud mi v té moči nic nenajdou, ale jestli tam něco bude.... tak mam hold smůlu...:( Následky budou asi takové, že mě můj otec zbije..... a toho se nejvíc bojím.... ani do ted nevím, kdo to na mě prásknul... ale pomalu zjištuji, že moji kamaradi nejsou takový jak jsem si myslela......:( už nevím komu mám věřit.............

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se, že píšu až teď, nebývám bohužel na internetu stále a tím státním svátkem se to teď trochu protáhlo. Přeju všechno nejlepší k narozeninám, i když tedy jistě pochopíte, že ten nápad s tím jointem nepovažuji za nejlepší oslavu narozenin... Chápu, že máte strach z toho, co by udělal váš otec, kdyby se to dozvěděl a ta vaše situace doma asi pro vás teď není příjemná, ale rodiče z pochopitelných důvodů reagují na zprávy o tom, že jejich dítě užívá drogy dost silně a ne vždy adekvátně, protože se o své děti bojí. Vaši sestru k jejímu jednání pravděpodobně vedou také obavy o vás... No, samozřejmě rodiče ne vždy mají také adekvátní informace a představy o drogách. Vy si asi říkáte, že pokud kouříte trávu, že o nic nejde a že se kolem toho dělá zbytečný rozruch, ale faktem je, že marihuana je droga, jaká každá jiná droga má kromě svých pozitiv i negativa a krom toho je zatím stále nelegální. A ohledně těch kamarádů - je to mrzuté, že se ta informace odněkud dostala k vaší sestře, ale nakonec vás to přimělo nad tím uvažovat a někam se obrátit pro radu. I když je jasné, že to člověku moc dobře neudělá, když zjistí, že neví, co si má o svých kamarádech myslet a komu věřit. Vlastně ani nevím, kolik je vám let - celá situace by se jevila poněkud jinak, pokud je vám 13, než když je vám 17... Zas napište, jak to s vámi vypadá a pokud možno nekuřte, pokud mají ty testy dopadnout dobře.