zornice
Yssia
Dobrý den,užívám pervitin a chtela bych vedet jestli se dají příznaky (hlavně zvětšené zornice( nejak odbourat 2.Mam kamaráda který bere pervitin asi 1O let.Nedavno se mi svěřil s tím že ke mě cítí něco(jako lasku( co se mu stalo teprve po 3. v životě mimochodem je mu 48.let.myslim si že je to tim fetem...ma cenu mu to rozmlouvat.diky za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, k Vaší první otázce - zrovna změna velikosti zornic se nijak ovlivnit nedá, je to prostě dáno působením látek v pervitinu. Nevím, jaké další příznaky máte na mysli, ale když berete drogy, je třeba počítat i s negativními následky. A to si myslím, že zornice jsou ještě to nejmenší... Co se týče Vaší druhé otázky - jestli kamarádovi něco vymlouvat nebo ne, záleží na tom, jestli mu to vymlouvat chcete. Tedy, vymlouvat někomu jeho city je asi vůbec nesmysl, když k Vám někdo něco cítí, těžko mu tvrdit, že to má jinak. Můžete mu ale dát najevo ,jak je to z Vaší strany, aby věděl na čem je. Jak se s tím vyrovná, je už na něm.