seminarka
zuzkapity
Vazeni, jsem studentka Slezske univerzity a za ucelem psani seminarni prace o drogove problematice Vas zadam o informace, tykajici se Vasi On-line poradny. Moc byste mi tim pomohli. Predem dekuji a s pozdravem Zuzkapity

Odpověděl:
Zdravím Vás, vzhledem k tomu, že jste svou otázku ohledně naší Poradny nijak konkrétně nespecifikovala, myslím, že bude nejlepší, když se podíváte do rubriky "O poradně" a proklikáte se i ostatními rubrikami, abyste zjistila jaké informace a v jakém rozsahu mohou uživatelé na stránkách poradny získat mimo vlastní poradenské služby a archivu všech cca 4500 zodpovězených dotazů. Jen bych ještě zdůraznila, že mezi největší přednosti této služby patří její anonymita a snadná dostupnost. Je určená nejen uživatelům a experimentátorům, ale i jejich rodinám a sociálnímu okolí. A je zadarmo:-) Jana Marečková, technický koordinátor poradny