zvysovani davek
lucas
dobry den, mam dotaz zase na extazi... potreboval bych vedet, za jakou dobu se priblizne projevuje potreba zvysovani davek. Ted totiz zatim beru vetsínou pulky a celkem mi to staci (asi 4 mesice a mel jsem jich, vetsinou pulek, asi 11) Takze za jak dlouho mam ocekavat nedostacujici stav po pulce? diky

Odpověděl: Martin Hulík
To je individuální, nejsem si jistý, zda se potřeba zvyšování dávek musí nutně projevit u každého pravidelného uživatele E. Ale je to běžné. Když se ta potřeba objeví, je možné ji do jisté míry ovládnout (hlídat si dávku), ale pak vám zase ta vaše půlka už nebude fungovat. Můžete si dát pauzu, ale popisuje se, že ani to nepomáhá. Uživatelé E pak někdy znechuceni nefunkční extází přecházejí na pervitin nebo kokain. Jak to vypadá, žádné rozumné východisko není (kromě abstinence).