Tom
obcas se mi stava,ze mam strasnej stav uzkosti,mam pocit ze namiste umru,mam silenej strach!taky se mi stava,ze mam strach z lidi,ze me neco udelaj,mam pocit ze me ctou myslenky, .co to je?patri to k toxicky psychoze?pernik a tablety beru jen parkrat za mesic na party.

Odpověděl: Bára Orlíková
Může to souviset s užíváním těch drog, které uvádíte. Ale taky nemusí. Každopádně bych vám velmi doporučovala, abyste extázi a pervitin vysadil úplně. Několikrát za měsíc není zas tak málo a tyto drogy mohou způsobovat psychické potíže právě toho charakteru, který popisujete. Jde o to, zda se vám toto stává bezprostředně po užití drogy nebo v blízké době po intoxikaci nebo přetrvávají a opakují se i delší dobu potom. Pokud se to děje při intoxikaci nebo těsně po jejím odeznění, pravděpodobně to bude účinkem drogy. Pokud by tyto stavy neustávaly, ani když drogy úplně brát přestanete, možná by bylo na místě kontaktovat někoho z odborníků. Takhle přes internet není dost dobře možné posoudit, co se vám vlastně děje, z čeho to je a co s tím dělat, to bych o vás musela mít víc informací. Pokud byste měl zájem o osobní kontakt, napište mi, odkud jste a já vám mohu doporučit někoho z kolegů, kdo má s touto problematikou velké zkušenosti.