Hulím i dávám
hid
Dobrý den. Já také chodím dávat krev a chtěl bych říct, že si nemyslím, že práce pro druhé by měla být nějak zvlášť užitečnější než práce na sobě. Já hulím i dávám krev, byť si ten měsíc před tím nechám volnej.... Mějte se krásně-.

Odpověděl:
Dobrý den, naprosto s Vámi souhlasím, že práce na sobě je stejně důležitá jako práce pro druhé. Jen si asi nespojuji dohromady "práci na sobě" a "hulení". Ale to je zřejmě věc názoru... To jestli dávat nebo nedávat krev, je samozřejmě rozhodnutí každého jednotlivce. Pokud se někdo, kdo užívá drogy (konkretně v tomto případě marihuanu), rozhodne pro dárcovství, považuji za velmi dobré (ne-li opravdu nutné), dát si ten měsíc předtím pauzu. Alespoň tak, jak to děláte třeba i Vy... Taky se mějte :)