MARA + alkohol.
Krabavel
Dobrý den, jmenuji se Krabavel a už 3. roky kouřím marihuanu. Minimálně 3.špeky denně a maximálně 10-20 špeků. O víkendy to hodně prokládám alkoholem cca 10-15 piv a nějáky tvrdý drinky. Pociťuju určité fyzické, ale i psychické změny. Jinak si ale nepřipouštim, že by mě to mohlo nějak ovlivnit. Jak dlouho myslíte, že bych tímto tempem mohl vydržet a není to moc škodlivé. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Frant. Jirový
P. Krabaveli(-e?), každý má svou mez, někoho by váš současný život už dávno odrovnal, někdo má před vámi ještě "pořádný náskok". J. Nohavica v "Roku ďábla" mluvil o tzv. teorii alkoholového kopce, někdo vydrží více a někdo méně, vrchol má ale každý a potom, co na něj vyleze, už to jde jen z kopce. Vzhledem k tomu, že nějaké psychické a fyzické změny už pociťujete, tipoval bych, že vaše tělo a duše už vám dávají výstražný signál, jakkoliv si nepřipouštíte, aby vás to nějak ovlivňovalo. (Že byste se už blížil vrcholu...?) A co se škodlivosti týče, jsem přesvědčen o tom, že vaše míra škodlivá je. Všeho moc škodí.