Pomoc pro kamaráda
kapra.din.ka
Mam jenom taký dotaz. Můj bývalý kluk začal fetovat. Když jsem spolu chodil tak si občas za hulil, ale teď si začal píchat. Nedávno mi psal, abych mu pomohla. Mam ho pořád ráda, ale vůbec nevím jak mu mám pomoc. Prosím poraď te mi co mám udělat. Nemůžu se k němu otočit zády. pa a předem díky a odpověď

Odpověděl: Frant. Jirový
Je od Vás hezké, že se snažíte příteli pomoci. Pokud váš bývalý přítel o pomoc stojí, dá se toho udělat spousta. V případě, že nebude stát pomoc jen konkrétně od vás, je možné nakontaktovat ho na nejbližší instituci, která v jeho regionu pracuje s uživateli drog (nejčastěji to bývají tzv. kontaktní centra, ve kterých si lze - mimo jiné - domluvit detox, léčbu, individuální terapii atd.). Záleží samozřejmě i na tom, jakou má on sám o pomoci představu. Když mi napíšete z jakého okresu či města jste, mohu vám napsat, co by pro vašeho expřítele bylo nejlepší.