co s tim?
Shitney
Dobry den! Je mi 16. Pred rokem sem se rozesla s klukem kteryho sem silene milovala, mela sem silenou depku, po mesici utapeni se ve smutku sem se rozhodla nekam virazit a tam sem ho potkala naprosto dokonalej kluk, no par chyb mel, silene vychrtlej, blbej vyraz, zvlastni pohyby, a spinavy obleceni,ale stejne sem se do nej zamilovala na prvni pohled, chodili jsme spolu, kdyz mi jednou nabidnul jointa, ani sem nevedela co to je a tak sem si klidne dala, nijak mi to nepripadalo zajimavy a tak sem to nevyhledavala. Ten kluk (jmenoval se David) se se mnou ale rosel. Bylo mi to strasne lito, chtela jsem se znovu pokusit o sebevrazdu, ale pak sem si vzpomela na pocit po trave a bylo mi jasny, ze to mi alespon trosku zvedne naladu. Ten kluk uz se taky nechtel divat jak se jen trapim a napadlo ho to samy co me tak me pozval na speka, zacali jsme se pravidelne kazdy patek schazet aby jsme zahulili, primotali jsme do toho i sex, chtela jsem hulit dal, protoze to byla vec, ktera nas spojovala, no jeste ten sex, ale nic nebylo zavazny. Nejak se mi nedarilo se s tim vyrovnat a tak sem se rozhodla s obojim zkoncovat. Ale po 14 dnech, sem rekla ze to asi nepujde, tenkrat uz zacinali letni prazdniny a ja jela s kamoskou do jiznich cech, abych nebyla tady, mela tam znamy od kterejch se dala trava i hashis sehnat dost dobre a tak jsme tam mesic a pul jenom prohulili, pamatuju si z toho tak 2 dny. Na poslednich 14 dni prazdnin jsem musela jet domu, ale i tady sem si cestu k trave nasla, uz ani nevim proc, tentokrat to bylo asi z nudy. Jela sem v tom teda dal, kdyz sem se rozhodla jit se podivat do hospody, kam chodi david, uz jsem na nej skoro zapomela a vzpominka na nej me ani nebolela. Prisla sem a hrozne se divila, byl na me hrozne milej, strasne hezky se choval a vsechny ty city se ve me znova probudily. Jo david mel huleni a tak jsem si jointa dala zase. JO a dopadlo to jako jindy, vyspala jsem se s nim. Dalsi vikend delal, ze me nezna, bylo mi to hrozne lito a tak sem se rozhodla, ze si koupim travu, to bylo poprvy co jsem si koupila, uz jsem do toho nacpala strasne moc penez, mam dluhy, problemy doma a to vsechno jen kvuli podelany trave! Obcas si rikam ze se na to vykaslu, ale jak vidim jointa, stejne si dam!!! Nejhorsi je, ze uz mi neprijdou spatny ani jiny drogy, parkat sem cuchala tecko, mela extazi (ale to si ja nepamatuju), jedla durman, a cetla sem ze se da jist muskatovy orisek a ma stejny ucinky jako trava no a tak ho jim taky! Proste mi to zachutnalo a zalibilo se mi to, beru to jako soucast svyho zivota, neco co proste potrebuju mit a co se mi libi, s cim jsem stasna, co mi dela radost! Posledniho jointa sem mela dneska rano ve 3 s Davidem, kterej se se mnou vcera kupodivu bavil no a jak to dopadlo? Jako vzdycky...nezavaznej sex!¨Je to tedy nejakych 15 hodin co jsem mela posledniho jointa a nejakych 7 hodin co me david vezl domu! Mam sileny vicitky svedomi z toh co jsem zase udelala a co celkove delam.....chci jointa, ale nemam ho!!! Poradte mi prosim co mam delat, nechci dopadnou jako nejaka silena fetacka (i kdyz uz mi to ostatni rikaji) ale nedovedu a ani nechci se toho vseho vzdat. Je to silene zamotany ze? Sand mi nejak poradite!Diky moc

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, opravdu trochu zamotané, ale ne neřešitelně. Je možné, že Vám nyní marihuana a jiné drogy dávají pocity štěstí, radosti.... možná něco, co jste dříve prožívala i bez nich... Už si za to ale nechávají zaplatit /dluhy, problémy.../ a obávám se, že se to nezlepší, spíše naopak. Přeji, ať se Vám podaří najít v sobě dost odvahy s tím něco udělat /např. i s něčí pomocí/. Začátek nebude nijak snadný, možná chvíli samota, nepohoda... Určitě si ale trochu té radosti a štěstí zasloužíte a nemusíte za něj nijak přehnaně platit. Hezký den