XXX
je zacatek toxicky psychozy kdyz clovek (i kdyz je pod vetsim mnozstvi pervitinu)mysli,ze ho sledujou,pronasledujou...a hrozne se boji,utika pred lidma,schovava se atd.????kdyz se to opakuje skoro po kazdym uziti pervitinu?co se muze stat kdyz se to neleci?staci kdyz se jen vysadi drogy?diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, příznaky , které popisujete, opravdu odpovídají i toxické psychóze. Může se ale také jednat o špatný "dojezd" na droze, spojený se stihomamem. Pokud se ale podobné stavy opakují pravidelně, je na místě určitá obava. Toxická psychóza většinou přetrvává i po intoxikaci drogou, někdy i několik týdnů. Pokud trvá víc než zhruba 3 týdny po užití drogy, jde už pravděpodobně o nějakou trvalejší poruchu. Rozhodně bych doporučila drogu vysadit, aby se zjistilo, jak vážná situace je. Tak nebo tak, mít podobné stavy poakždé, když si člověk dá, není rozhodně nic moc. A čím častěji se to bude opakovat, tím větší je riziko nějaké vážnější poruchy, a to za to přeci nestojí, že?