Jana
dobry den,pred kratkou dobou jsem zacala chodit s klukem,kteryho jsem potkala na party,asi tak po tydnu jsem zjistila ze ma problemy s pikem,nebere sice kazdej den,ale tak dvakrat za tejden...ale kdyz zacne tak nevi kdy prestat-ma hrozny paranoii,ze ho chtej sebrat policajti ,ze ho sledujou atd.chtela bych mu pomoct,jenze to asi nejde kdyz sam nechce prestat???ale muzete mi poradit jak ho muzu presvedcit nebo co mam udelat aby o tom prestat to brat aspon uvazoval??mam ho rada a nedokazu se koukat jak se nici a jak se uplne meni.Diky

Odpověděl:
Dobrý den Jano, chápu, že situace, ve které teď jste, pro Vás není asi jednoduchá. Máte ráda kluka, který bere pervitin, má z toho dokonce i stíhy a zřejmě s tím nechce nic dělat. Bohužel máte pravdu v tom, že moc nezmůžete, právě když on sám nechce. Ptáte se, jak ho namotivovat? Mám pocit, že to je dost náročné. Otázka je, jestli vůbec bude chtít nějak namotivovat. To byste ale mohla poznat spíš Vy, podle toho, jestli je ochotný se s Vámi na toto téma bavit nebo ne. Pokud by ochotný byl, zkuste se bavit o Vašich pocitech, vysvětlit mu, co to pro Vás znamená, že se koukáte, jak se ničí. Myslím si, že je to právě hodně o Vás, o Vašich hranicích a o chuti a schopnosti tolerovat. Asi byste si Vy sama měla ujasnit, za jakých podmínek se svým klukem budete a v jakém momentě si řeknete "tak a dost, tohle už ne". Ideální by bylo, pokud byste si předem řekli, co ještě "skousnete" a co už by se Vám zdálo za hranicí a byla byste "nucena" se s ním rozejít. Nevím, jestli jsem Vám napsala úplně to, co jste chtěla slyšet, ale promyslete si to a kdyby něco, ještě se ozvěte (můžete třeba i zavolat na 283 872 186). Tak se mějte a hodně štěstí...