uz nevladzem
polly
Dobry deň.Už nevládzem.Pichám si pervitín. Trvá to už asi rok a priznávam,že som závislá. Problém je v tom, že mne nechýba samotná droga, ale nástup pri injekčnej aplikácii. Nedokážem sa toho zbaviť. Už začínam mať vážne problémy- zdravotné (už si nemám skoro kam pichať), a aj v spoločnosti a v rodine. Dávnejšie mi matka našla drogy, vtedy som fajčila aj marihuanu a dosť som pila.Od vtedy nehúlim (mama mi pravidelne robí močové testy na THC), a prestala som aj piť, lebo mi obmedzila finančný príjem.Na to piko ale vždy nejak zoženiem. Mám vôbec šancu si niekedy odvyknúť od ihly?Pomaly tomu prestávam veriť, ale naozaj sa snažím zo všetkých síl. A ešte aj tento rok maturujem, čoho sa tiež obávam. Piko mám minimálne 3-4 krát za týždeň a raz som sa už skoro aj predávkovala. Za odpoveď vopred ďakujem. Dovi.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, věřím, že je hodně těžké přestat s pervitinem a hlavně s injekční aplikací, když Vám to dělá dobře. Na druhou stranu to ale vypadá, že problémy začínají převažovat. Říkám si, proč být na tak těžký úkol sama. Já vím, že už jste zvládla přestat s marihuanou a alkoholem, ale tohle je přeci jen asi tvrdší oříšek. Co takhlě zkusit nějakou odbornou pomoc. Nevím přesně, jak velké možnosti máte na Slovensku, ale nějaké K-centrum by Vám jistě poradilo, kde hledat pomoc. Určitě není nic ztraceno a čím dřív začnete, tím líp...Držím palce