odpověd...
Fidorka
Moc dekuji za vasi odpověd, moc mi to pomohlo...na testy me posila moje sestra, protože zjistila, že hulim travu. Na testy jdu 16.ledna, takže mam dost času, aby mi v moči nic nenasli. Takze jestli jsem to pochopila dobře,tak mi postači zhruba 1 mesic na to, aby se mi vyčistila moč a krev...doufám,že mi tam nic nenajdou, protože nechci mit problemy s rodičema. Snažím se přestat a zatím mi to jde dobře....(na trávu jsem byla hodně zvyklá, a kouřila jsem jí každý den).........

Odpověděl: Bára Orlíková
Nemám samozřejmě informace o tom, jaké jsou vaše rodinné vztahy, jen mě trochu zaráží, že vás na testy neposílají rodiče (což bývá v situaci podobné vaší obvyklejší), ale sestra. Také mě poněkud zaráží ten vzdálený termín pro testování, nicméně pokud nebudete kouřit marihuanu, je pravděpodobné, že testy budou negativní (tj. že se nic nenajde). Chápu, že je to pro vás možná trochu obtížné se zbavit zažitého životního stylu s marihuanou, ale zatím se vám tedy daří... přinejmenším vám tato pauza prospěje a budete mít aspoň srovnání, jak vypadá svět s marihuanou a bez ní :-) Když opominu ostatní rizika, která tím eliminujete. Když by nastal nějaký problém nebo nebo jste chtěla vědět něco dalšího, tak zas napište. Držím palec, ať to vydržíte - možná pak zjistíte, že svět bez marihuany není tak špatný...