Končím s Pikem
novec
dobrý den jmenuji se honza,je mi 21,jsem z Brna,moc jsem si ujížděl na piku, teď v poslední době i když mi to moje holka které si strašně moc vážím a neskutečně moc ji miluju,rozmlouvala já stále jel a dělal čím dál tím větší blbosti,až sem si nastřelil pecku celou vedle,jak sem se těšil,moc mi otekla ruka,už je to dobrý ale končím,chci zpět své přatele a normalni život.všechny okolo sebe sem začal využívat a potřebuju se této vlastnosti zbavit. potrebuju poradit,jsem na tom spatne uz si skoro s nikym nerozumim a chtel bych aby to bylo jinak, mohly by jste mi poradit co delat??? hlavne bych chtel zacit se stykat s lidmi a naucit se vhodne komunikovat na urovni. predem dekuji za odpoved,s

Odpověděl: Bc. Barbora Sládková
Dobrý den, předem oceňuji vaše rozhodnutí skončit s užíváním pervitinu!!!Protože to není jednoduchá záležitost (je to přeci jen droga řazená mezi "tvrdé", vzniká na ni závislost...), doporučuji vám obrátit se s odvykáním na odborníky. Píšete, že jste z Brna a tak přikládám několik kontaktů, které by vám mohly být užitečné: Kontaktní centrum, Vídeňská 3, tel.543249343; Poradenské centrum pro drogové závislosti, Sládkova 45, tel.548526802; DPS Elysium, Hapalova 22, tel.541227704. Neznám sice konkrétní podmínky brněnských kolegů, ale domnívám se že by vám v některém ze zařízení měli poradit jak postupovat ve vaší snaze přestat brát. Přeji hodně štěstí, kdyby jste potřeboval další kontakty tak se ozvěte!