Extáze
Jujujuj
Přečetl jsem si nedávné otázky a odpovědi, týkající se Extáze a vyrozuměl jsem, že díky Extázi samotné se z nikoho troska nestane. Já beru E 2* měsíčně asi 2 pilule, zkoušel jsem sice jednou Pervitin, ale při pomyšlení, že bych měl přejít na tuhle drogu přejít, se mi dělá špatně. Vůbec se mi to nelíbilo a zkoušet už to rozhodně nechci. Dokonce mi i trochu vadí, když je pilule trochu víc speedová. Takže se chci zeptat, jestli je správný můj závěr, že ze mě se troska (díky averzi ke speedům) rozhodně stát nemůže ?

Odpověděl: Martin Hulík
Nevím, jak mám rozumět vaší averzi ke speedům, když berete E (?). Jestli jste z našich odpovědí pochopil, že extáze je neškodná, tak to je hluboký omyl. Budete-li v zodpovězených dotazech více pátrat, zjistíte, že upozorňujeme na spoustu rizik, souvisejících s E. Jen tak namátkou: pravděpodobná neurotoxicita (poškozování mozkových buněk - které se neobnovují), možnost předávkování, možnost otravy nebezpečnými příměsemi, možnost vzniku závislosti, možnost propuknutí duševní choroby, drogový životní styl a kontakt s tzv. tvrdšími drogami, riziko kolapsu z vyčerpání a dehydratace během tance a tak bych mohl pokračovat.
Jestli je extáze vaše droga, tak právě E je pro vás nebezpečná. Co na tom, že spousta pervitinistů nebo heroinistů je na tom hůř. A děti v Africe nemají co jíst...