Marihuana
kraska
Dobry den, prosim poraďte mi jak mam přesvědčit mého kamaráda, že kouření trávy není zdravý. On říká, že jí tak často nekouří, ale já bych řekla, že jí kouří každý den či ob den, ale stejně. Když mu řeknu, že by se měl léčit tak se mi začne smát, že chci aby se šel léčit z trávy, tak já nevím co mu mám říct aby s tím přestal. Hory doly mu říkám jaký to má vliv na člověka, ale on tomu nevěří. Myslí si, že se nezměnil, ale on se opravdu změnil, je mu vše jedno, škola jde stranou, je vůči mámě drzí (to mi říkala jeho sestra), snažíme se mu všichni pomoc, ale on nás má za blbce. Poradte co by jste mu doporučili vy! Děkuji

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den, škoda že je Váš dotaz tak krátký a nedokáži z něj odhadnout kolik je Vám let, jak starý je kamarád, jak přibližně probíhali Vaše rozhovory na téma tráva apod... Mám pocit že jste této záležitosti věnovala již hodně energie a snahy /je fajn že Vám osud blízkých není lhostejný/ a byla by škoda kdyby Vám potom zůstaly jen pocity zmaru, výčitky svědomí.... Pokud nastavujete dotyčnému zrcadlo jeho chování /ne za vším je potřeba ihned vidět drogy a závislost/, zároveň jej za to neodsuzujete a nádále zůstáváte kamarády nenapadá mě, co lze udělat více... Zbytek je opravdu na něm... Hezký den