Pervitin?
Ká-Vé
Slysel jsem take ze po aplikaci pervitinu,ma clovek pocit psychickeho ukojeni.Mam velke existencni problemy a obcas premyslim nad drogami,jak se zachovat,nekdy si rikam ze uz asi jina varianta neni.Prosim pospeste si!Ká-Vé

Odpověděl: Ilona Preslová
Nevím úplně, co myslíte pojmem psychické ukojení, ale je fakt, že pervitin má vedle jiných vlivů také schopnost vyvolávat pocit, že život běží příjemně a bezproblémově, že se lidé mají rádi apod., bohužel je to velmi pomíjivý pocit a je vykoupen mnoha jinými riziky. Existenční problémy se pervitinem vyřešit nedají, jen si člověk to řešení sám před sebou odloží a většinou ještě tím problémy zvětší nebo přidá další. Doporučovala bych vám promluvit si o svých pocitech, stavech a možnostech řešení např. s nějakým psychologem nebo odborníkem v krizovém centru, lince důvěry apod. Držím palce, Dr. Ilona Preslová