!!! Důležité !!!!
Fidorka
Ahoj,chtěla bych se zeptat....hulím travu neco pres rok a ted mam jit na protidrogové testy.Potrebovala bych vedet,za jak dlouho se mi THC dostane z krve a nebude to poznat ani z moči. Sestra mi řekla, že 3mesice, ale kamarad, ktereho jsem se ptala,rikal, ze stačí 1 a půl mesice.....Jaká je pravda???Doufam,ze můj dotaz zodpovite..CO NEJRYCHLEJI...prosím. Předem děkuji.....Fidorka

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím sice kvůli čemu jdete na protidrogové testy, ale každopádně vám můžu poskytnout tyto informace: Při testech se zjišťuje přítomnost THC (testy se obvykle provádí z odebrané moči). Uvádí se, že THC se dá detekovat od jednoho do třiceti dnů po posledním užití. Pokud se jedná o jednorázové užití marihuany, doba, po kterou se dá zjistit, že dotyčný kouřil marihuanu, je spíš u té dolní hranice (doba detekce může být cca kolem 1 týdne, při občasném užívání tak cca 14 dní až tři týdny po poslendím užití). Při intenzivním každodenním užívání tato doba může dosáhnout až jednoho měsíce po posledním užití. Urychlit ten proces, aby se doba, po kterou je možné THC zjistit, zkrátila, v podstatě nejde. Doufám, že vám takhle informace budou stačit. Proč vlastně máte absolvovat ty testy?