Omlouvám se za chybu!!!
...
Promiňte v mé odpovědi byla chyba kvúli které jste vůbec nemusel pochopit určité informace-byla ve větě:.........jen mě neustále dokola žádal abych se na něj vykašlala že to nemá cenu_bílýho potěšení nikdy nezbaví_...já jsem si nejprve myslela......... v této větě vůbec nemá být:bílýho potěšení nikdy nezbaví-to má být a je až ve větě další takže to končí u slova cenu a začíná já jsem.. Omlouvám se za zmatkování..

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, díky za Vaši dlouhou odpověď. Působí to na mě jako zapeklitá situace, tolik toho patrně chcete svému příteli sdělit a on Vašim slovům uniká... Může se Vám vůbec ulevit, když o Vašich názorech, pocitech nebude vědět? Napadá mě například forma dopisu když rozhovorům uniká. Můžeme se i domluvit na konkrétních kontaktech na nějaká zařízení, pokud mu je chcete nabídnout. Finální rozhodnutí však bude vždy a pouze na něm a Vy můžete mít klid v duši, že pro tuto chvíli již více udělat nemůžete. Prozatím přeji hodně síli, hezký den a jestli máte zájem, znovu se ozvěte ať na to nejste sama