Děkuji za Vaši vstřícnost
...
Mému příteli je 19let..ještě před rokem a pul(přibližně)to byl chlapec, který téměř na slovo poslouchal svého otce a měl vůči němu respekt(matka utekla kdzyž mu bylo 7měsíců,vychovával ho otec s babičkou, která za dobu našeho chození zemřela...)avšak potom se něco stalo(nevím už přesně co)nějak si s otcem přestali rozumět myslím že tehdy můj přítel něco udělal(bylo mu to líto), otec byl na něj naštvaný, ale m.p.(můj přítel) se mu snažil omluvit a dokázat mu že to nebylo úmyslně jenže tehdy otec sklamal-řekl m.p. že ho nemá rád a nikdy neměl(nejspíše si neuvědomil že by to m.p. mohl vzít vážně a jaké by to tedy mohlo mít důsledky). V tom okamžiku m.p. změnil přístup, přehodnotil své chování, uzavřel se do sebe přestal otce poslouchat a vážit si ho..po smrti babičky(která mu celý život nahrazovala plně matku) se uzavřel do sebe mnohem více!Fetovat začal asi tak před tím rokem a půl-po nějaké době co skončil vyjednávat s otcem...nejen to také víc pije a hulí...(já ho vždy brala jako člověka na přelomu dospělého s dítětem, on se do mne zamiloval protože jsem se uměla radovat z maličkostí a brala jsem život vcelku optimisticky...myslím že jsou to přesně ty vlastnosti které mu chybí).. Příjdu si na něm hrozně závislá přezto že ho výdám čím dál tím méně nyní už to bude měsíc co jsem ho neviděla a týden co se mi neozývá(když se něco stane-něčím naštve otce tak mu otec sebere telefon nebo počítač většinou oboje protože nic víc mu udělat nemůže nic jiného udělat jako nejspíše teď takže jsem zvyklá že o něm dlouho nevím i když mě to ničí))Já jsem Vás kontaktovala po tom co mi řekl že se vyspal s nějakou dívkou(nic víc mi o tom neřekl-dokáže se perfektně vyhýbat vážným rozhovorům-také proto se bojím že mu to ani nedokážu pořádně zdělit-říci mu o poradně) když jsem s ním po tom mluvila vůbec o té dívce nemluvil jen mě neustále dokola žádal abych se na něj vykašlala že to nemá cenu bílýho,,potěšení,,nikdy nezbaví...já jsem si nejprve myslela že se zamiloval do té dívky s kterou se vyspal(to nevím, vlastně si nemyslím že by mě podvedl ale že chtěl abych se na něj vykašlala bez toho aby se ponížil tím že nedokázal přestat když tolik chtěl) ale on mi řekl že jediné co chce je abych o něm už druhý den nevěděla a že se toho bílýho,,potěšení,, nedokáže zbavit(než tohle napsal tak jsem si myslela že to ještě nevzdal)...od té doby o něm nevím...najednou se prostě jako vždy když se dostáváme k jádru nějakého problému vymluvil na to že už musí jít...já jsem nevěděla co mám dělat a tak jsem se pokoušela najít pod heslem ,,protidrogové,, atd. nějakou pomoc přesto že jsem nevěděla co hledám a pak jsem našla Vás... Doufám že jsem to napsala nějak k pochopení, že jsem toho nenapsala zbytečně moc a že jsem odpověděla na Vaši otázku...Mnohokrát Děkuji!! Mimochodem mě je 16let..

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, díky za Vaši dlouhou odpověď. Působí to na mě jako zapeklitá situace, tolik toho patrně chcete svému příteli sdělit a on Vašim slovům uniká... Může se Vám vůbec ulevit, když o Vašich názorech, pocitech nebude vědět? Napadá mě například forma dopisu když rozhovorům uniká. Můžeme se i domluvit na konkrétních kontaktech na nějaká zařízení, pokud mu je chcete nabídnout. Finální rozhodnutí však bude vždy a pouze na něm a Vy můžete mít klid v duši, že pro tuto chvíli již více udělat nemůžete. Prozatím přeji hodně síli, hezký den a jestli máte zájem, znovu se ozvěte ať na to nejste sama