kouření
Kudrnáč
Moje přítelkyně zjevně začala opět kouřit. Nechce se mi k tomu přiznat, ale pro mě jakož to nekuřáka je to poměrně dost rozpoznatelná záležitost, ale boužel bych ji nerad obvinil neprávem. Existuje na nešem trhu nějaký " TESTER ", který je schopen zjistit, že daná osoba v poslední době či hodinách kouřila?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli myslíte testy na nikotin - tak existují (kdybyste myslel thc, tak taky). Jen mě napadá otázka, co s informací, že přítelkyně zase kouří budete dělat. Možná by bylo lepší se nějak opatrně ptát, než vyrazit na někoho s testy. Kdybych byl v situaci vaší přítelkyně - tak bych se asi - a to i v případě, že byste byl 100% v právu - dost nasr... Možná ale, kdybyste se mě opatrně ptal s náznakem toho, že chápu, že to není úplně snadné, tak bych se možná přiznal a možná bych si i nechal pomoct. Třeba mě napadá, že pro nikotinisty existují nikotinové žvýkačky a náplasti s obsahem nikotinu (mrkněte na http://www.nicorette.cz/), které umožní se napřed zbavit ritualizovaných návyků kolem kouření a pak teprve vysadit nikotin. :-) P.s. Tak mě napadá, že když dáte partnerce tenhle dotaz a mou odpověď přečíst, tak si možná ulehčíte práci s obtížnou komunikací jak to vlastně s kouřením je. Třeba přítelkyně pochopí, jak moc velkou vám to dělá starost a že byste jí na jedné straně rád pomohl, ale na straně druhé se jí nerad dotknul, ... A třeba společně najdete řešení ... :-) Ještě jedno P.s. Doufám, že jste myslel fakt nikotin a ne trávu. Jinak je polovina pečlivě sesmolené odpovědi v háji. Přeju hodně zdaru. :-)