spasna extaze?
kely
casto ctu nejruznejsi veci o extazi a pripada mi, jako by se sisrila predstava, ze extaze je konecne tou drogou, na kterou vsichni cekali.neni tak skodliva, nevznika na ni zavislost, a pod.nebylo to takhle podobne i s heroinem? muzete odhadnout, jestli vam podobna zarizeni ocekavaji jisty boom problematickych uzivatelu extaze?jak jsou na tom v zahranici?jinak,vase stranky jsou fajn, jen bych mela pripominku ke kolonce "slangove vyrazy",nestalo by za to ji nejak rozsisrit ci aktualizovat? dekuji a jsem s pozdravem

Odpověděl: Martin Konečný
Pokud znáš nějaké nové nebo staré, na naší stránce se nevyskytující slangové výrazy, tak nám napiš a my je tam zařadíme. Co se týče tvého dotazu, tak za mě můžu říci, že K-centrum v nejbližší době neočekává boom problematických uživatelů extaze. Extaze je na naší drogové scéně už poměrně dlouhou dobu a dá se říci, že uživatelé extáze nejsou moc problematičtí. Já sám jsem měl možnost (za celé čtyři roky působení v tomto zařízení setkat se v rámci individuálních sezení jen s jedním případem - což není právě mnoho. Ale nevím jak v jiných městech. V Praze se užívání extáze mezi mládeží nepovažuje za problémové - tzn. nemají potřebu to řešit návštěvou v nějakém odborném zařízení - něco jiného je pokud z užívání "E" nepřejdou např. na pervitin.