Prosím pomoc
Ratkin
Dobrý den, byl jsem na koncertě, a bavil jsem se s kamarádem, zeptal se mě, jestli nemám pervitin, nebo nějaké drogy, víte on si sem tam dá, ja jsem zatím neměl, ale pak jsem potkal i jiné lidi a něco málo bylo vypito, a jsem zmatený, neb nevím, jak jsem přišel k raně na ruce, tak doufám, že jen upadl trošku, ale k dotazu.. Byl jsem kdysi na psychiatrii s psychozou s přiznaky schizofrenie, vím, že to tak může znít, ale chci klid do duše, a proto Vás tímto žádám, mohu si udělat nějaký kvalitní test na drogy ať mám klid, že jsem si nic nevzal od nikoho? Prosím poraďte mi,který je dobrý, já našel tento..
https://www.benu.cz/drogovy-test-met-instant-view-1ks?aw=1&gclid=CjwKCAjwk6-LBhBZEiwAOUUDp4smbdTaukQXjeQQnhemm--T_YGfIZunN4rGaaApF58Ii5OEhKQv1RoCkzAQAvD_BwE
Mockrát Vám děkuju za pomoc a přeju Vám všem co nejspokojenější život pln zdraví a lásky. Jirka

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jirko,
díky za Váš dotaz. Chápu Vaši obavu z možné psychózy. V první řadě Vám doporučuji se uklidnit a dalšímu užití jakýchkoliv drog a alkoholu se vyvarovat, pokud možno, na co nejdelší dobu. Je možné, že Vám nesedl samotný alkohol.
Podrobný průzkum testů na drogy a jejich spolehlivosti bohužel nemáme. Nicméně spolehlivost běžně dostupných rychlotestů je přibližně 95-97%, přičemž častěji se objevuje spíše tzv. falešná pozitivita. To znamená, že test vyjde pozitivní, přestože látka nebyla v poslední době (1-2 týdny) užita. Je možné si zakoupit více testů od různých firem a test opakovat. Pokud byste chtěl mít 100% jistotu, je možné si nechat udělat test v laboratoři.
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-toxikologie/kontakt/
Jedno užití pervitinu nemusí vždy nutně spustit psychózu, není to však úplně vyloučené pokud k ní máte předpoklady. Doporučuji odpočinout si, zdravě a vydatně jíst i pít, doplnit vitamíny a minerály, zejména magnesium. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den, čerstvý vzduch, můžete využít i aromaterapie ke zklidnění, třeba levandule. Během dne i navečer je dobré popíjet meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně.
Pokud by se objevily nějaké potíže, neváhejte vyhledat psychiatra.
Stačí Vám to takto? Klidně znovu napište.
Přeji vše dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová