Drogove zavisly
Pepekk
Dobry den pritel je drogove zasivisly kdyz nema svoji davku vyhledava jen duvody aby se snama mohl hadat ma i stavy ze si domysli veci ktere nejsou pravda myslela jsem si ze kdyz se narodi maly ze uz prestane bude mit duvod zit jinak pokracuje v tom dal co myslite ze by pomohlo aby prestal leceni nevim jestli by pomohlo

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Pepekk,
děkujeme za dotaz.
Nejste v jednoduché situaci. Bylo by vhodné, abyste si především s partnerem v klidu popovídala o tom, že Vám vadí jeho užívání návykových látek. Můžete ho požádat, aby s vámi zašel do některé adiktologické poradny nebo přímo do poradny pro partnery a blízké, kde můžete bezpečněji hovořit o tom, co oba potřebujete a jak partnera motivovat do léčby.
Je možné, že partner návštěvu poradny odmítne. Doporučuji, abyste tam zašla alespoň sama a situaci s odborníky probrala, poradila se a dostala podporu. Není nad osobní pohovor. Nemáte se čeho bát, podporu si zasloužíte i Vy.
Pokud máte v dosahu Prahu můžete se obrátit přímo zde:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM, z. ú.
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
www: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Případně napište, odkud jste a zašleme Vám kontakty na zařízení v dosahu.
Stačí Vám to zatím takto?
Přeji hodně sil.
S pozdravem,
Nikol Spůrová