flashback
Pavla
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat co mám dělat když se mi opakují nepříjemné flashbacky,z marihuany.
Konopí jsem měla jen párkrát, ale naposledy co jsem měla, tak to bylo absolutně hrozné.(smíchala jsem to s MDMA)
Potom už jsem nehulila.(Je to pár měsíců)
Mám vysadit i alkohol aby se za stavy nevracely? Jestli ano tak na jak dlouho? A jak je to s nikotinem?
Děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Pavlo,
díky za Váš dotaz. Bohužel takto přes internet nejsme schopni bez další anamnézy a informací o Vás flashbacky nijak vyřešit ani Vám dobře poradit. Jisté je, že jste dostala zprávu od Vašeho organismu, že drogy pro Vás nejsou a nebudou to pravé.
Nepopisujete konkrétněji, jak u Vás nepříjemné stavy vypadají. Na prvním místě by bylo opravdu vhodné se dalšímu užití vyvarovat vč. alkoholu. Na jak dlouho, nejsme schopni určit. To je velmi individuální. Je vhodné nastavit si klidnější režim a aktivní odpočinek, doplnit vitaminy a minerály, může pomoci i popíjet čaj z meduňky. Dobré je se také se svěřit někomu, komu důvěřujete. Pokud by Vaše obtíže v krátké době neodezněly, nebo se měly opakovat, měla byste navštívit lékaře, nejlépe psychiatra se specializací na návykové nemoci a otevřeně ho seznámit se všemi okolnostmi, které by mohly se stavy souviset.
Při dalším užívání existuje riziko, že se potíže mohou opakovat a přejít v psychické onemocnění, ke kterému můžete mít z nejrůznějších příčin předpoklady, a jehož léčba by mohla být náročná.
Můžete se také obrátit na některou z adiktologických služeb, kde Vám poskytnou poradenství a terapeutickou podporu. Je dobré nebýt na to sama!
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na vhodná zařízení zašleme.
Stačí Vám to takto?
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová