Nášleh
Dr. Piko
Dobrý den.
Mám otázku ohledně nášlehu, Co když projedu žilou skrz na skrz a buď cestou tam nebo zpět natáhnu krev ? s tím že to teda vykopu ze včelky na lžičku, a přes vatu to znovu přefiltruji, ne jen jednou ale několikrát, jak dlouho je možné takový nápal uchovat ? defakto už je jen obarvenej na oranžovo... má to nějaký vliv nebo to musím co nejdříve spotřebovat ?
S přáním hezkého dne.
Dr. Piko

Odpověděl: Amrit Sen
Doktore, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jakkoli uchovávat tzv. "krvák", k pozdější aplikaci Vám rozhodně nedoporučuji, mohl byste si přivodit závažné zdravotní komplikace, byť jde o vlastní krev.
K asistovanému dotazu ve skryté poznámce:
Naše poradna je anonymní a má svá pevná pravidla, k nim patří i to, že s dotazujícími komunikujeme jen a pouze prostřednictvím webové poradny. Pokud si přejete s někým popovídat, zkuste naši poradenskou linku.
Poradenská linka SANANIM:
+420 602 666 415
bývá v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin.
Nebo ještě lépe, zajděte do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele návykových látek, kde si o všem, co potřebujete, můžete s jeho pracovníky popovídat. Bezplatně, anonymně, v provozních hodinách.
Kontakt:
K-centrum Semiramis, z. ú.
Kontaktní centrum
Ptácká 162
293 01 Mladá Boleslav
Telefon: +420 724 290 697
E-mail: k-centrum-mb@os-semiramis.cz
Web: http://www.os-semiramis.cz/os-site/centra/k-centrum-mlada-boleslav/
http://www.os-semiramis.cz/centra/k-centrum-mlada-boleslav/
Provozní doba:
Pondělí až pátek 10:00 - 17:00
Stačí takto?