Metylamfetamin
Dr. Piko
Dobrý den. Včera jsem si trošku dopřál a koupil si piko, od pohledu bylo vidět snaha to vičistit do běla, ačkoli nažloutlé bylo, jenže po té co jsem ho namíchal abych si ho mohl injekčně aplikovat, se mi po cca 30ti minutách po té co to leželo zdálo že je namodralé... je to normální ? nebo v tom mohl stále být nějaký sajrajt který toto udělal ? Je možné že je to tím že jsem dal více pika než tekutiny na rozpuštění ? nebo to nehraje absolutně žádnou roli ? předem díky za odpoveď s přáním hezké noci. Dr. Piko

Odpověděl: Amrit Sen
Doktore, opět zdravím,
díky za důvěru a další dotaz. Zažloutlou barvu mohou způsobovat zbytky chemikálií z výroby, většinou HCL, tedy kyselina chlorovodíková. Pokud směs po nějaké době zmodrá, což rozhodně "normální" není, může jít o další nebezpečné chemikálie, ať už díky velmi laickému zpracování, nebo tím, že na bezpečí uživatelů "vařič" kašle.
Zatímco nažloutlý "materíál", nebo hnědá tavenina, mívá zpravidla "kyselé" ph, namodralé "modely" bývají spíše zásadité, což může být ještě nebezpečnější. Popravdě, může jít téměř o cokoli...
Na druhou stranu i velmi "čistě" vyhlížející "materiál", často obsahuje velmi nebezpečné příměsi, kterými výrobci, a ještě častěji distributoři drog, kvůli vyšším ziskům ředí.
Ať už jste látku, respektive směs látek aplikoval, či ne, doufám, že jste v pořádku, tedy aspoň "na první dobrou". V každém případě Vám napříště doporučuji, abyste podobný "materiál" neaplikoval a spláchnul ho do záchodu.
Pár základních pravidel:
Doporučuji Vám maximální opatrnost.
Pervitin je velmi nebezpečná, zákeřná droga, s mimořádným závislostním potenciálem.
Nikdy nevíte, s jakými látkami může být smíchaná, nebo čím je ředěná, často jde o velmi nebezpečné příměsi a může být kontaminována chemicky, fyzikálně, viry a bakteriemi.
Při nitrožilní aplikaci dodržujte všechna nutná hygienická opatření, abyste zamezil přenosu nakažlivých nemocí a nezapomeňte, že nakazit se lze i půjčovaným šňupátkem.
Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, nezaručuje kvalitu drogy.
Rizik, souvisejících s užíváním pervitinu je celá řada.
Školáckými chybami bývají zanedbání pitného režimu s následnou dehydratací a "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje.
Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Vyvarujte se rizikového sexu, vždy použijte kondom.
Pamatujte na to, že před užitím psychostimulantů, ale i drog, jako takových, byste měl být vždy odpočatý, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
Dostatečně pijte nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousněte.
Dělejte si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillujte", dávejte si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočiňte, zdravě a vydatně se najezte a napijte, osprchujte a vyspěte se.
Doplňte vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, včetně minerálů. Dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky.
Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku, nebo progradace závislosti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.