Azad Bidi
hanka
Vážení, našla jsem u dcery krabičku cigaret s nazvem AZAD BIDI Herbal Tobacoless od firmy, které má i své www stránky, kde tvrdí, že se jená o čistě přírodní prostředky bez nikotinu. Zřejmě si je pořídila v čajovně. Mám obavy, zda jednou z rostlin není marihuana i když to ve složení není napsáno.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je to opravdu těžké až téměř nemožné orientovat se v dnešním světě výrobků, obalů, materiálů... Přestože drogový průmysl je mocný a rafinovaný, ještě jsem se osobně nesetkal s případem, kdy by někdo prodával drogu převlečenou za něco jiného, na tento produkt posléze dělal reklamu a prodával jej prostřednictvím běžné obchodní sítě... Marihuana a jiné drogy jsou samozřejmě rizikové a pro mnohé rodiče jsou velikým "strašákem", zejména podud mají nedostatek informací a nejsou schopni rozlišovat mezi experimentem, občasným užitím a problémovým užíváním, zneužíváním (drogovou závislostí). Důvěra a otevřená vzájemná komunikace může být mnohdy prospěšnější než důsledná kontrola a podezřívání. Zejména v křehkém období puberty a dospívání. Pokud budete mít zájem o jakékoli další informace opět napište. Hezký den