jaksi sem do toho spad
B.K.
Už je to tak, snažil sem se pochopit mladšího bráchu, když po hulení začal smažit ,asi kvůli té se kterou chodil a těžce ho vylila, někde sem si přečet že je to nejlepší cesta jak se s takovým člověkem sblížit a pomoct mu,když začne komunikovat tak ho už je údajně jednoduchý naučit na něco míň škodlivýho von na to stejně těžce fakuje jako na celej svůj život a já se v tom vezu, totiž jedu na piku a éčku už třetí rok a nevím si rady, když zkouším přestat, přijdou takový deprese a vyčítám si celej život. Když tak kam se mám jít svěřit, su z okolí Brna.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste DPS Elysium, Hapalova 22, 621 00 Brno; Telefon: 541227704, 732319132. Jinak to co popisujete se stává. Jak to s tím rozjezdem, tak to, že na to ten druhý neslyší. Možná, kdybyste se zeptal dříve, než se do toho pustíte, tak bych vám napsal totéž. Ale s tím se už nedá nic dělat. Důležité je, co s tím uděláte do budoucna, tak to neodkládejte s zkuste do Elysia zavolat. Myslím, že by vám tam mohli pomoci. :-) P.s. Držím palce. A kdyby bylo třeba, stačí se ozvat.