Mám chuť na pervitin po alkoholu
Babanaba
Dobrý večer kdysi jsem brala pervitin od 13let do mojich 22let ale mezi tím jsem měla 3roky pauzu jelikož jsem měla strach s te drogy kvůli velké davce. Tak jsem toho nechala. Ale po jisté době jsem si zase zkusila zakouřit trošičku a dobrý. Pak jsem zase měla pauzu např 5mesicu. A tak to je dokola. Pak jsem otěhotněla tak to jsem úplně odbourala vůbec jsem nebrala ale jak se malá narodila jak jsem přestala kojit tak zase úlety ale jednou za dva měsíce a pak to bylo skoro co 14dni naštěstí jsem si včas uvědomila tak zase dlouhá pauza. Nevím jak bych to podala, prostě se to tak táhne pořád neberu pořád jen opravdu někdy není to pravidelné užívání. Po osmi letech jsem nám narodilo druhé dítě tak to jsem taky vůbec neměla. Jelikož jsem nekojila tak jsem zase po necelých dvou Měšicích dostala chuť se pobavit a dát si trošičku tak se to táhne zase. Jsem vzorná matka moje děti mají vše mám skvělou rodinu manželství vše klape jak má ale jak mě trápí a mám výčitky svědomí že už bych s toho mohla vyrůst a přestat úplně. Jenže já to beru že si dám malinko na odreagování a hlavně po alkoholu. Nerada piju alkohol já ani nepiju moc max 3,4 piva a jsem pripita ne opilá a už je nálada a chuť. Pak sedím a lituji toho kvůli dětem sobě manžela. Chtěla bych se toho úplně zbavit prosím o radu děkuji.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
zdá se, že pervitin máte spojený s odreagováním a zábavou. Dala by se zábava pořídit jinak? Bez alkoholu a drog? Také alkohol je pro vás velkým nepřítelem, protože ztratíte kontrolu nad sebou a máte chuť na pervitin a dáte si. Kdybyste nepila, i když píšete, že málo, možná tím eliminujete chutě.
A tím se dostávám k začátku a otázce, zda můžete mít odreagování a zábavu bez návykových látek.
Píšete, že se toho chcete úplně zbavit a nedaří se vám to. Možná se objednejte do adiktologické ambulance, kde můžete mít podporu odborníka, který vám v cestě za abstinencí může hodně pomoci.
Kontakty naleznete na www.drogy-info.cz, kde si podle místa bydliště můžete najít odbornou pomoc.
Přeji hodně štěstí,
Dana Pěčová