Pervitin
Psychix
Dobrý den ,
Dnes v noci jsem po několika měsících měla pervitin. Stav dobrej, vše v pohodě asi po 3 hodinách jsem si dala druhou čáru stejně velkou jako byla ta první a nic. Stav mi úplně zmizel, najednou jsem byla bez energie a unavená ale i přes únavu nemohu usnout. Jak je možné že po druhé čáře mi zmizel stav ? A i přes velkou únavu stále nemohu usnout ? Děkuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
pokusím se zodpovědět váš dotaz - situaci popisujete velmi přesně, ale přesto budu muset jen odhadovat. Chybí nám složení látky a další důležité informace.
Popisujete, že jste nejdříve účinky drogy cítila a na podruhé už ne, nemohl jste ale usnout.
Můj názor je ten, že vámi užitá droga obsahovala více efedrin, nebo jinou látku, která působí podobně jako Pervitin, ale není tak silná. Možná na začátku, když jste byla ještě odpočatá tak jste cítila drogu silněji. Po několika hodinách už účinek vymizel. Přesto jste nemohla spát, protože budivý účinek zde byl stále - ale bez příjemného pocitu.
Snad se mi podařilo váš dotaz nějak uspokojivě zodpovědět.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková