Pervitin
Nikol
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, co mám dělat, když kamarádka začala užívat pervitin. A to ve velice hojné míře. Hraje také každý den automaty. Chceme jí pomoci.

Odpověděl: Frant. Jirový
Dobrý den, dělat se toho dá dost. Podstatné mi v tuto chvíli připadá to - zda-li se i vaše kamarádka domnívá, že pervitin užívá v takové míře, že je jí třeba pomoci a (pokud si toho vědoma je) zda-li o pomoc stojí. Je-li dospělá a svéprávná, těžko s ní pak člověk provede něco proti její vůli. Pokud o pomoc stojí, bylo by dobré obrátit na nejbližší Kontaktní centrum či jinou instituci, která se ve vašem regionu specializuje na uživatele drog. Kdybyste mi o vaší kamarádce napsala více informací (např. co znamená její užívání v "hojné míře", jak je stará a z jakého okresu jste), sdělil bych vám určitě více, případně vás odkázal na nejbližší instituci.