divný pocit
Petr
Dobrý den, chtěl bych se na Vás obráti s jedním dotazem.Jedná se o jednu takovou věc.Pokud Vám to mám ale popsat začnu trošku jinak.Po delší době cca 15měsíců jsem okusil Pervitin z důvodů osobního zklamání a zároveň z důvodu návštěvy jedné velké taneční akce.byl jsem celý víkend fakt dost mimo.Mimochodem za těch 15 měsíců jsem neměl skoro nic :)) Vím že si teď říkáte, že jsem slaboch či zbabělec, ale prostě tak jsem to chtěl a už to nevrátím.Jedná se tedy o to, že teď když třeba někdy usínám či jen tak přemýšlím, udělá se mi jakoby nevolno, ani ne tak přímo fyzicky nebo jak to popsat ale je mi divně zamotá se mi hlava,cítím se zle divně ... ale je to jen pocit ... spíš dle mého jde o nějakou sugesci toho jak to bylo nepříjemné a prostě to nebylo dobré a tak se mi to připomíná :(( Nevíte o co přesně by mohlo jít? P.S. nic jsem si od té doby nedal a vůbec už nic neplánuji ... Děkuji moc za odpověď a mějte se. Petr

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, popravdě řečeno nejsem ve Vašem dotazu zcela zorientován. Snad se spávně domnívám, že před 15 měsíci jste pervitin či jiné drogy užíval, pak následovalo období bez nich a poté relaps v odtížné životní situaci - navíc v prostředí taneční akce. Z praxe vím, že takové věci se stávají a není na tom nic zbabělého, odsouzeníhodného. Naopak to dokonce může být velmi přínosné, pokud se z toho vezme nějaké ponaučení a tato událost se nehodí prostě za hlavu. Mnoho lidí, kteří něco podobného prožili rovněž uvádí, že účinek drogy nebyl takový jako dříve. Prostě žádná úleva a příjemné prožitky a naopak pocity zklamání sebe sama, okolí... Neprožívátě něco podobného? Snad jsem to pochopil správně - případně mě opravte. Nashledanou PS - pokud máte zájem si o tomto popovídat, napište odkud jste a já se pokusím najít nějaké kontakty