fuck da mother
Daru
hej prostě hulim 2 roky a máti mi našla hulení,wůbec vo tom nic neví a snaží se mě poučovat....myslela si že kousek hášku je herák...nechce mě ted nikam pouštět.docela mě to sere.stejně s tim nepřestanu protože nejsem schopna žít bez jakkýkoliv drog..normální svět mě nebaví.jak jí mám vysvětlit že hulení je ulně v pohodě a že prostě ať to neřeší.

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj, tak to je dost nemilá situace a dokážu si představit, že máma může dělat z komára velblouda (tak proč ji nepoučit - dost materiálů je v rubrikách této poradny, příp. jí doporučit nějaké další materiály, odborníky, nebo ať taky napíše..). Na druhou stranu ale chápu i jí, přece jen seš její dítě a určitě sama víš, že takové každodenní hulení zas tak v pohodě není - určitá rizika přece jen jsou. Bez nějakých kompromisů se asi neobejdete. Přeju ať se věci urovnají k oboustanné spokojenosti.