Cannabis
Lucienka
Zdravíčko, můžete mi poradit, jak mám vysvětlit již dospělému člověku, že každodenní kouření cannabis pro něj není dobré (psychika). Pokud se této závistlosti (nezávislosti - jak tvrdí), změní je se pozitivně jeho pohled na svět (teoreticky?). Díky Lucka

Odpověděl: Tomáš Harant
Milá Lucko, není to nic snadného. Ani pubescent či dospívající si do tohoto nenechá příliš "kecat", natož dospělý člověk. Chápu ale, že ti na dotyčné(m) záleží a zaměstnává tě to. A právě toto mu můžeš bez obav říci; že ti na ní (něm) záleží, nechceš ho ztratit, že se chová jinak než dříve... prostě všechno to co v této souvislosti prožíváš, cítíš. Možná se pak užívání cannabis a mnohé další věci (i pohled na svět) změní. Musíš ale i tak trochu počítat s možností, že to nepůjde podle tvých představ (může to trvat dlouho apod.) anebo věci zůstanou prozatím při starém. Bohužel nevím, o koho se jedná - o sourozence, kamaráda, příbuzného? Nevím kolik ti je let apod. Pokud budeš mít zájem a ještě napíšeš určitě mě napadne něco dalšího. Prozatím nashledanou.