Re:Regenerace pamati
asperger
co doplnit stavajici "lecbu"(jak ste psal minule) navic lecithinem? z nej tvorici se cholin by mel podporit rust/regeneraci neuronu...Mohlo by to pomoci v "detoxu" mozku? Mate nejake informace o pripravku BRAHMI (fa Brainway, kdysi distribuovala Gabamax) ? uvadi se ze pusobi jako cistic mozkoveho odpadu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Lecitin by mohl zabrat, ale musíte jej užívat v desítkách gramuů denně pro jeho špatný průnik hematoencefalickou barierou. Mám dojem, že jako lepší varianta se doporučovalo užívání essenciale forte s tím, že tam je průnik HE barierou lepší. Ohledně teho druhého - nemám s tím zkušenost. Propátral jsem dostupné zdroje informací a zdá se že na rozdíl od GABAMAXu, který nepatřil zrovna mezi "bezproblémové" preparáty by tohle mohlo být lepší. Ale pokud se chcete dát do kupy - fakt bych doporučoval držet se při zemi. S kombinacema typu "spousta věcí najednou" nemám nejlepší zkušenosti. :-)