Zdravím
Denisa
Takže vám mohu maximálně poděkovat za váš čas. Vůbec v ničem jste mi neporadil, nenapsal jste mi nic nového, píšete mi věci jako že 20let zneužívání návykových látek je velice závažné a přitom byste mi nejraději sebral substituci, na které jsme se s mojí psychiatričkou shodli že to je nejspíš ta jediná vhodná cesta. Takže fakt děkuji. Velmi mě překvapili vaše názory jakožto odborníka v drogové poradně. V podstatě jste mě odepsal, dobrý. Jasně že vy si z toho nic neděláte, vždyť jsem už jen torzo člověka, že ano. Rozhodně vás všude doporučím. Takže díky za váš čas, určitě budete rád že už o mě neuslyšíte. S pozdravem Denisa

Odpověděl: Amrit Sen
Deniso, pošesté zdravím.
Před chvílí jsem odpovídal na Váš předchozí dotaz, i ten byl zakalený hněvem... Přikádám kopii předchozí odpovědi, více nedokážu.
Odpusťte, netuším, jak jste dospěla k tomu, že by Vám někdo, tím spíš my, nebo já, chtěl substituci brát, to ani v nejmenším. Jde o Váš život a o to, co chcete, po čem toužíte Vy a my to respektujeme. Zmínka o rezidenční léčbě byla otázka, jestli jste o ní někdy uvažovala, do té doby jste nezmiňovala, že už jich máte několik za sebou...
Nezlobte se, ale šlo mi o to Vás podpořit v tom, abyste se o způsobu, jak sublingválně užívat Suboxone, poradila s odborníky osobně. Popisovala jste problémy s chrupem, tvorbou slin a další potíže. Není bohužel možné o nich takto na dálku získat konkrétní představu a ani ta nemusí stačit k tomu, abychom Vás spolehlivě a bezpečně od klávesnice navigovali.
Chápu, že prožíváte náročnou situaci a Vaše rozhořčení mě mrzí. Věřte, že jsem a jsme na Vaší straně.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.