Pervitin
Darina
Dobrý den, prosím o pomoc. Dcera už několik let bere pervitin, hrozně hubne a vidím i mentální změny.Rozhodla se s tím přestat,ale myslím,že bez odborné pomoci to nezvládne.Nechce však o tom ani slyšet, myslí si,že jsem ji zradila, když to chci oznámit její ošetřující lékařce. Ale vidím,jak se mi mění pod rukami. Prosím,na koho se obrátit? Je jí 31 let. Jsme ze Zlínského kraje. Děkuji ❤️

Odpověděl: Amrit Sen
Darino, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše trápení v tak náročné situaci, dobře, že píšete. Než začnete cokoli dalšího podnikat, včetně informování lékařky, doporučuji Vám zavolat a domluvit si termín osobní schůzky se zkušenými pracovníky osvědčené organizace Podané ruce, která kromě jiného poskytuje odbornou podporu a pomoc, poradenské konzultace a další bezplatné služby rodičům uživatelů návykových látek:
Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Ambulantní program společnosti Podané ruce
Třída Tomáše Bati 202
763 02 Zlín-Louky
Telefon: +420 775 426 989
E-mail: terapie.zk@podaneruce.cz
Skype: Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Facebook: Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-ve-zlinskem-kraji/
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí, jak ji řešit, jak s dcerou komunikovat, jaká pravidla v kontaktu nastavit a jak je držet, jaké další konkrétní užitečné kroky můžete pro sebe i dceru podniknout, také jakých chyb se rozhodně vyvarovat. Dozvíte se, jak se lze pokusit podpořit motivaci dcery k pozitivním změnám, kontaktu s odborníky a případné léčbě. Asi už víte, že bez motivace dcery a jejích aktivit směrem k uzdravení, se můžete Vy i zbytek světa rozkrájet na kousíčky, ale platné to nebude.
Kdo nedokáže pomoci sobě, těžko může pomoci jinému, v souvislosti s dcerou, která užívá drogy, to platí dvojnásob, proto tím kdo v tomto čase potřebuje podporu a pomoc především, jste z mého pohledu Vy.
Můžete si sjednat průběžnější konzultace, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese blízký čas. Kontakt neodkládejte...
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Budeme rádi, když se ozvete, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce Vám i dceři!
Amrit Sen