Dobrý den
Denisa
Děkuji moc za odpověď. Sice mi nepomohla ale děkuji, že jste se tím zabývali. Detox nepřichází v úvahu. Už nikdy v životě. Za těch mých divokých 20let jsem měla nesčetně absťáků, ale žádný nebyl tak hrozný jako po Suboxonu. Tohle fakt nezvládnu, ani psychicky ani fyzicky. Ani v žádném případě nechci. Takhle jsem stabilizovaná, tedy pokud správně užiji Suboxone. Jsem spokojená, vrátilo mě to do života. Je spokojená i moje rodina, po těch letech... Detox od Suboxonu jsem absolvovala doma, druhý den v léčebně jsem podepsala revers. Ale doma jsem to dokázala, tedy s tím že jsem enormně zatížila rodiče, kteří už taky mají zdravotní problémy a díky mně ze života trosky. Jak jsem psala, vydržela jsem být úplně čistá 3 měsíce. Nešlo to. Začala jsem opět pomalu ale jistě zase zneužívat vše co mi přišlo pod ruku, mnohokrát jsem se chtěla pokusit o sebevraždu, zkrátka, nevěděla jsem co dál, jak žít, byla jsem jako vystrašené zvíře... Prohrála jsem. Po konzultaci s mojí lékařskou mi byl nasazen zpět Suboxon a zdálo se, že je to nejoptimálnější řešení pro mě a moje rodiče. Dokud jsem nezačala mít problémy se správným užitím Suboxonu. Jinak bydlím kousek od Hradce Králové, tudíž jsem navštívila nějaké centrum, kdysi, tuším že začínalo od L. Ale pro mě tohle není řešení. Já už se bez opiátů neobejdu, už ne, já už si chci ten svůj život jen dožít, v klidu a spokojenosti s mými rodičemi a psem, kteří mě nikdy nehodili přes palubu, naopak, nechali si ode mě zničit celý život a všeho se vzdali. Mám co napravovat! Chci žít v klidu, míru a spokojenosti, lásce a nejsem toho jinak schopna. Je pozdě, už jsem to zkusila. Zkusím ještě s mou lékařskou promluvit o metadonu, ale ona ho nedělá, to bych musela dojíždět do Hradce což je skoro 30km, a nejsem toho schopná, protože nejsem vůbec soběstačná, emočně a sociálně jsem absolutně nezralá. Divím se že ještě žiju, po mým životním stylu. Možná to je právě špatně, protože mě to mělo zabít a ne mé rodiče, obrazně. Nebýt jich už tady dávno nejsem. Nechci ani slyšet o Detoxu. Promiňte, ani náhodou. Jestli mi můžete pomoct, tak mi prosím poraďte jak správně užít mojí lékařskou napsaný Suboxon anebo jak by bylo možné přejít na Methadon. Kdyby se Buphrenorphin dal užívat normálně spolknutím a zapitím měla bych po těch největších problémech. Pak už bych se mohla soustředit jen na sebe a svoji rodinu. To je vše, co si přeji, a samozřejmě zdraví pro všechny. Děkuji za vyslechnutí a případnou odpověď, nashledanou Denisa

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím
a respektuji Vaše volby, jsem opravdu dalek tomu, abych Vám něco vnucoval, šlo "pouze" o nabídky.
Píšete, že chcete žít v klidu a míru, zároveň o tom, nakolik jste sobě a nejbližším ublížila a ubližujete, zmiňujete svoji nezralost. V dozrání Vám však žádná substituce sama o sobě nepomůže, v nejlepším případě Vám v rámci limitů zkvalitní život, pokud Vám jde o toto, pak může jít o krok správným směrem, 20 let užívání drog je, odpusťte, velmi závažná nálož.
Už jsem psal, že abyste dokázala "správně" užívat Suboxone, bude třeba vstát ze židle, kam volat víte a domluvit osobní pohovor a absolvovat ho. To je to nejminimálnější minimum, které pro sebe můžete podniknout. Věřte, že čtu pozorně a několikrát, psaním si možná ulevíte, ale na jak dlouho?
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.