Kdosevtommávyznat
Orel
V rámci pomoci sama sobě jsem tuhle posilovala tělo – klasika -přepískla jsem to,zrasila jsem si ho, posilovala jsem rádoby duši – tedy rozšiřovala obzory..a …zakoupila jsem si doporučenou literaturu „Nemoc jako cesta a Nemoc jako řeč duše…o těch metafyzický úrovních a tak…a zrasovala jsem si mysl.(připomenu jen prvotní zkušenosti s přečtení knihy od AA a následně prořvanou noci). Už jsem zae tedy o něco „chytřejší“ , takže to má za následek akorát to, že zase v noci nespím a přemýšlím co vlastně chci a proč a tak..jestli ženskou nebo chlapa nebo dva nebo víc sexu nebo žádný a přejmenovat se na Ofélii jít d o kláštera, na tělo si přikládám přírodní kameny a snažím se vidět co popsáno jest že by nevidět mělo..ale nic nevidím, volám Boha, ale ten neodpovídá, žádám hvězdy o radu, ale žádné znamení nepřichází, nevím zda se víc starat o „rodinu“ nebo utéct z domova – nejlépe od všeho ..a od všech – ale kam..Nevím, jestli mám tančit břišní tance nebo se dát na jógu.Když jsem pila..to jsem aspoň věděla proč…abych se pořádně nažunkala, zasmála, pobavila a nemyslela na problémy…no, pravda…ráno nebylo moudřejší večera…. Ale teď už z toho všeho nejsem moudrá ani večer..natož ráno. Chci vyharmonit ty své polarity..ale ono to nejde…. střídavě týrám levou a opravou půlku mozku..bez výsledku. Už se mi nechce soudit co je dobré a co špatné, protože to prý škodí a čím víc nad tím všem přemýšlím, tím víc akorát magořím.l Dělám tedy co se ode mě požaduje a co se ode mě očekává ..a to není to, co zrovna chci..takže jsem zřejmě odsouzena k věčné nespokojenosti. Chci žít normálně ale nejde mi to, pořád se uchyluji k nějaké mezní hranici – být špatná nebo být dobrá, být něco mezi tím mě drtí.No ono je to taky asi o tom, že v tomhle zk. světě se člověk těžko může „najít, seberealizovat a být nějak obzvlášť spokojený“.Jak tak vzpomínám, mlátím se takhle od „zla k dobru“ už pěknou řádku let. To jsem chtěla poznat pořádně „neřest“..pak hopla na návštěvu k „Hárikršňákům, pak hopla k Jehovistům, pak hopla zase k neřestem a pak jsem nucena nastoupit cestu „očisty v podobě abstinence“ –odfikla jsem všechny „známé“ jsem teď úplně sama, jak ten „vůl v plotě“ (děti a psa nepočítám:-). Takže jestli jsem dřív něco“věděla“..tak tedy teď vím úplný houby a ocet navrch!! Chlape, neberte si to osobně, já vím, že co jste mi kdy radil mělo být jen k mému užitku a ku pomoci, ale taky vím, že mi není pomoci, protože to je zjevně nad lidské síly. Já jenom křičím, já si jenom stěžuju!! Aby to ze mě vylezlo ven, aspoň na papír ..když nic jiného :-() Věčný učedník-mučedník :-/

Odpověděl: Jakub Minařík
No, máte v tom pěknej zmatek. Možná by pomohlo nebrat to tak rigidně a trochu si všímat co se kolem děje. Myslím, že existuje spousta věcí, které jsou hezké, nebo alespoň stojí za povšimnutí. A já mám takový pocit, že je míjíte a utápíte se v tom, že nic kolem vás, vyjma starostí ovšem, nemá smysl. Já mám dojem a myslím, že jsme se o tom už několkrát bavili jak po netu, tak osobně, že by možná stálo za to přibrzdit a trochu se kolem sebe rozhlédnout. Jedete pořád na plný plyn a nestačíte si ani uvědomit, co se kolem vás děje. Jen křičíte, že se krajina kolem vám míhá příliš rychle. Pokud teď položíte otázku, co to vlastně znamená přibrzdit, tak vám asi odpovím, že je to složité, ale když se pro začátek zkusíte docela normálně zastavit na ulici a rozhlédnout se kolem sebe, tak možná pochopíte o čem mluvím. Vybyvuji si jednoho hudebníka, který u nás pracoval a jednou dorazil na poradu o 30 minut později a když se ho šéfová ptala, kde byl tak se rozzářil a odpověděl. Já jsem ti takhle šel po ulici a oni tak krásně zpívali ptáci, tak jsem se zastavil a poslouchal ... Možná, že tohle je návod k tomu, jak přibrzdit. Tím nechci slibovat, že se všechno najednou změní, ale mohlo by to začít. No držím palce a kdyby bylo třeba, stačí zavolat, nebo spíše napsat. Mám teď trochu hektické období a tak bych nerad, sliboval něco, co nemohu splnit. Ale příští týden by to již mohlo být lepší. :-)