Sháním nějaké bližší informace
Damián
Sháním nějaké informace o SVDSVD, což není droga, ale nějaká zkratka názvu indicko-orientální jógové meditační techniky, v jejímž názvu s vyskytují pravděpodobně bengálská slova „deha“ a „desha“ používané snad dnes příznivci tzv. integrální Jógy, jinak k umocnění účinků tzv. haucinogenů a k „očištění vnímání“, případně re-evokace stavů které by jinak musely být iniciovány halucinogeny, protože mě využití vědomé vůle mozku připadá bezpečnější než pídit se po nějakých nejistých inhibitorech halucinogenních substancích. Bohužel v Českých Zemích se žádní příznivci tohoto směru Jógy nevyskytují (SCC, které jediné se chlubí využíváním praktik Integrální Jógy má blíže k psychofarmakům ( aditiva pro sportovce, která obecně, včetně CKG,jejich Guru, užívají, než k meditaci, které nejen podle mého názoru ani moc nerozumí, o nějaké Józe nemají ani páru,náplní jejich života je uspokojovat nekonečné požadavky jejich Mistra, E. a M. Tomáškovi mají zase blíže ke křesťanství, jsou to spíše mystici než praktici, Nirmala je, bohužel,jakási pochybná, S.S. Baba též, o A. Baudyšovi a pánu Bendovi bych zde raději ani nemluvil… ) a o tom jak je tomu v nejbližším zahraničí, nemám přehled. Četl jsem, že tato prý pokročilá ( advanced) technika bývá vzácně využívána uživateli DMT a Psilocybinu, proto mě napadlo obrátit se na Váš server, snad tedy budu mít štěstí. Předem děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, toto není odpověd na váš dotaz. Jsem supervizorem tohoto projektu a rozhodl jsem se vám napsat (v podstatě nevím jestli jste jeden nebo je vás více). V posledním měsíci jsem zaregistroval velmi podivné dotazy, které se začaly na naší poradně hromadit. Mimochodem tento je jedním z nich. Zajímavé je na těchto dotazech, že přestože jsou údajně od různých osob, jsou posílány z jednoho místa. Nechci a ani nebudu pátrat po důvodech. Jen vás chci informovat, že jsem zadal koordinátorovi této poradny, aby vaše dotazy odfiltroval, takže nebudou doručeny našemu týmu. Proto neočekávejte odpovědi. Myslím, že více jak 30 dotazů během měsíce je víc než dost. s pozdravem Aleš Kuda