Co to znamená?
Pepík
Dlouho sem přemejšlel jestli vám vůbec psat jestli to není blbina. Bratr hulí konopí, jede na extázi a možná i na něčem jiným asi na gabáči, a stane se, že když je sjetej , zkouší se se mnou, nebo s jinejma, mazlit jako s holkou.Na tecnopárty to s ním byl teda fakt zápich, teda ne že by mě jako vopíchal, ale snad si to dokážete představit. Je teplej, slepej nebo ho to tak oblbuje?? ( jsem chlap,ženskou rozhodně nepřipomínám, i když je fakt že hafo ženskejch na tecno chlapa připomíná, třeba holou hlavou, chlupatýma nohama, malým zadkem a plošinou v určitých místech, víc než já, on leze po každý takže se možná jenom párkrát splet :-), jinak , když není tak sjetej, se chová normálně a jak jsem řekl, je hodně na holky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já samozřejmě nevím, co se vašemu bratrovi hodní hlavou, ale může to být tak, že jeho sexuální orientace není jednoznačná. I když v intoxikaci člověka mohou tu a tam napadat věci, které ve by střízlivém stavu nepadali v úvahu. Možná by stálo za to o tom s bráchou prohodit pár slov. Je možné, že si to co dělá ani neuvědomuje. Nebo uvědomuje a je to jen nějaká forma zábavy, nebo provokace. To ale ví jen on. Nejsem si jist, jestli jsem vám pomohl se v problému lépe orientovat. Takže - kdybyste chtěl, jsem na netu poměrně často. Můžete se ptát dál. :-)