Pervitin.
Klárka
Vazeni, mam podezreni, ze dcera uziva, resp. jiz skusila pervitin. Lec toxikologicka zkouska byla negativni. Mam moznost pouzit testy, ktere by dokazali najit stopy pervitinu i po uziti treba po 2 tydnech? kdyz je takova moznost, kam se mam obratit? Chci situaci resit drive, nez bude kriticka.Dekuji predem a drzim palce v zasluzne praci. S pozdravem Klarka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pervitin je v těle zjistitelný zhruba do dvou týdnů, někdy i méně. Později už jsou zkoušky nespolehlivé. Říkám si ale, na co by Vám vlastně další testy byly? První byly negativní a stejně jste přesvědčená, že dcera pervitin užívá (nebo užila). Přesvědčily by Vás tedy druhé testy? Nebo je to spíš metoda,jak dokázat dceři Vaši pravdu a to, že Vám lže? Napadá mě, jestli by nebylo lepší se s ní o tom spíš bavit, než ji testovat. O tom, prč drogy užívá nebo neužívá (pokud to tvrdí), jaký k nim má postoj ona, jaký Vy, jaká jsou jejich lákadla a nebezpečí, co by pro Vás znamenalo její braní drog atd. Co byste dělala, kdyby byly testy pozitivní? Já vím, že je to spousta otázek, spíš než praktická rada, ale možná, že když si na ně odpovíte (nebo třeba i mě, pokud se Vám bude chtít), uvidíte celou věc zase trochu z jiného úhlu...